F A Z L I N E D O R A


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM BARU LAMA +FOLLOW

THANKS AGAIN
Assalamualaikum. Straight je lah, aku malas nak gaduh gaduh ni, dengan lelaki pulak. Macam takda perempuan dah nak gaduh sampai buat lelaki pihak lawan -,- seriously, first aku kenal kau. Aku rasa kau sweet sangat, baik, penyayang banyak lagi lah. Lepas tu kita couple kan? 23/1 aku ingat lagi, kau ada ingat? Orang semua kata, alin takpayah lah couple n ijat, dia tu pakai kau sebab nak jealouskan lynn je :') first aku menanges pasal kau. Takde sapa tahu, arie pun taktahu. Then kau cerita macam macam pasal hani, lynn. Aku okay, aku kuatkan semangat tak jealous :) sebab aku bukan jenis yang cemburu babi :) Lepas tu, kau mintak numb telefon ely bdak at2 tu. Aku pun :DD no komen. Agaknya kalau bf mintak macam tu kat gf, apa respon gf tu? Orang semua cakap kau kaki game, aku bodohkan je. Sebab aku dah sayang sangat kat kau <3 kau buat aku jadik menyampah dengan lynn sebab kau kata lynn yang 'game' kau -,- WTF! then, kau ada adopt sister pulak, fara :) okay mula mula memang rasa nak ganyang je dia. Tapi aku sembang dengan dia, dia baik sangat :) orang semua ingat aku fuck dia first tu pasal dia rapat dengan korok, padahal aku tak suka dia sebab kau abang dia. Aku tak suka berkongsi ;) tapi aku okay je sebab farah pun okay dengan aku. Lepas tu boleh pulak, kau suruh cakap kat hani yang kau still sayang dia <3 aku bodoh kan jadi anjing kau masa tu. Lama lepas tu aku mintak break, kau taknak. Then seminggu lepas tu, kau mintak break. Aku okay, maybe takda jodoh. Start dari hari tu, aku selalu usha kau :') aku rindu nak text kau. Dalam diam aku menaruh kat kau ;) Tup tup, aku baca blog ira ada pasal kau. Seroiusly, aku tak tahu nak menanges ke hape. Aku diam je, balik hostel arie tak cerita apa apa kat aku, takda sape cerita kat aku pasal kau dengan ira. Okayy, diam je. Maybe diarong paham buat apa nak cerita kat alin, bukan nya ada apa apa dengan ijat dah. Alih allih, korok yang cerita kat aku dia terbaca text kau dengan ira kat hp bella. Dia cerita semua :) Rasa nak bom kan ira masa tu tapi aku okay lagi sebab dah jodoh korang ;) aku selalu support ira cakap kau ni baik lah apalah. Kekadang memangkah kau pun ada :D tiba tiba dapat pulak cerita cakap kau pernah text atin masa kita couple :p aku bermusuh kejap dengan atin tau tak. Lelama aku okay. Then cerita kau ajak lily couple, ayooo aku dengar pun betul ke lily ni, ke dia menipu. Rupanya betul :) kisah kau dengan macam macam perempuan aku dengar dari informasi budak form4. Aku rasa orang lain pun tak tahu ;) aku simpan rahsia kau sampai sekarang izzat rahman. Jangan risau, aku bukan jenis suka bocor rahsia orang bila dah bermusuh dengan orang tu ;) Ada satu hari tu, sampai ada orang tanya aku, alin agak agak kalau nak suruh lelaki simpan handphone kita agak agak sape yang boleh percaya, kau tahu aku jawab sape? IZZAT :) orang tu cakap lah, kitaorang taknak ada masalah dengan ira. Then kau tahu aku kata apa, sokay lah, izzat okay, ira pun okay ;) dia boleh percaya lah. Diaorang terus kata kalau zaid boleh? Aku terus kata bagi je kat izzat :) tu kau kata nak tutup malu aku sebab kena panggil 'tut' Di pendekkan cerita lah, cuti ni kau gaduh dengan ira. Aku siap tolong korang forward kan text masing masing. Alih alih kau pulak tanya aku sayang kau ke tak, aku cakap lahh sayang :) sebab takda benda yang buat aku tak sayang kau dah kan? Memang betul punnnnggggg. Tetiba kau kata, thanks alin, aku pun sayang kau. Aku tak boleh lupa kau lah blablablabla jealous dengan bob blablabla nanti sambut bday kau berdua aku pun ha layan je lah. Tetiba terjumpa atin, dia kata kau ajak dia couple ??????????????????????????????????????????????????????????????????? aku pun hah? Dalam masa yang sama kan izzat, kau kaup sampai dua ;) nak tahu start bila aku benci kau? START DARI HARI AKU JUMPA ATIN ;) start aku tahu semuanya. Tetiba pulak, ira tanya macam macam kat aku, aku pun jawablah. Orang kalau tengok menyampah, cerita je semua :) then, lama lepas tu aku tak masuk campur urusan kome. Alih alih ira suruh aku layan kau, tapi tak punn. Lepas tu kes ira dengan ayu tu, ira cerita kat aku, nanges nanges. Dan sekarang, ini lah hasilnya, BERMUSUH :) jadi sekarang ni kau kata aku couple dengan kau pasal nak tutup malu aku :)) salah, kau yang tak pandai hargai sayang aku kat kau <3 aku pun bodoh jugak percaya kau. Thanks izzat buat aku macam ni, malukan aku :)

0 comment[s] | back to top