F A Z L I N E D O R A


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM BARU LAMA +FOLLOW

Disney Baby Land
11 Januari, hari pertama berkerja. Enjoy sangat, tak pernah rasa sehebat tu bila kerja situ. Macam biasa isnin sampai jumaat, orang kurang sangat datang membeli, tapi kalau sabtu ahad, berkepuk kepuk orang datang kay ;) ada ibu, kak su, kak nani, ika and ada budak baru masuk hari rabu, Ruby ;) comel je. Ibu sempoi gila, okay aku admit first masuk tu, aku malu sangat, deme pun kata macam tu, hahahaha siapa tak malu oi, tapi start malam first tu dah pandai gelak macam setan hahaha bak kata ibu dah naik tocang nya haha ibu sempoi gila, kak su nampak je garang tapi dah lah cantik baik pulak tu, kak nani sporting gila. Ika kawan terbaru saya ;) baik sangat, bak kata ibu dia lurus. Hahahahaha tapi dia baik sangat selalu tolong orang. Ruby, tak tahu lah baru kenal sehari, sebab semalam aku cuti. So hari ni jap g jumpa lah, adakah dia masih malu malu? Hahahahaha rasanya tak kot. Seriously, aku seronok kerja situ. Enjoy sangat :)

0 comment[s] | back to top