F A Z L I N E D O R A


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM BARU LAMA +FOLLOW

ARIE UNA :')
Alhamdulillah, selamat sampai di Malaysia :') sampai sampai je terus check result pakai sms. Alhamdulillah :') aku bersyukur apa yang aku dapat. Turun je flight call una, hahaha orang pertama yang aku call jejak kaki kat Malaysia semalam :) sebenarnya tak tahu kenapa. Aku rindu sangat kat kau una. Una alhamdulillah 2A. Berkat record suara time SPM hahaha. Malam tu sempat usha twitter, nampak arie tweet dengan anum. Sumpah rasa nak menangis bila arie tweet Kalau Alin tak p indon. Esok mesti aku berkepit je dgn dia :/. tapi aku takpasti lah dia tuju ikhlas ke tak untuk aku ke hape, sebab kat atas tu tulis Asal kau balik lambat rabun :/ Sape lagi kawan dia yang rabun. Aku lettuuuwwwww :'D Sumpah, menangis aku baca tu. Rindu sangat dengan arie and una. Sahabat terbaik pernah aku jumpa, sabar dengar perangai buruk aku. Itu lah orang kata kawan time susah dan senang. Arie and una, aku mintak maaf aku banyak sakitkan hati kome, aku menyesal tak spend time dengan kome betul betul tahun lepas. 


Sekarang aku tahu, SHARIFAH HASNIDA dan NUR HAIDA HUSNA, kawan aku sampai mati :)

0 comment[s] | back to top